Vrácení zboží, reklamace, doprava

Doprava

  • Způsoby doručení:

Zásilkovna

  • odběrné místo - 90 Kč,
  • odběrné místo nákup od 5000 Kč zdarma
  • na adresu - 110 Kč
  • na adresu nákup od 5000 Kč zdarma

PPL

  • odběrné místo - 70 Kč,
  • odběrné místo nákup od 5000 Kč zdarma
  • na adresu - 110 Kč
  • na adresu nákup od 5000 Kč zdarma

 

Osobní vyzvednutí v Hořicích, Čelakovského 1457  (mapa, klikněte zde)

  • zdarma 

 mapycom-qr

Platby

  • Hotově na pobočce

 

Vrácení zboží 

Vrácení zboží nebo reklamace? Žádný problém! Nic se neděje, máte právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní od uzavření kupní smlouvy. Pokud vám zboží nesedí, barva není podle představ nebo se něco pokazilo, můžete ho samozřejmě vrátit do 14 dnů od převzetí – podle občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.).

Jak na to?

Zboží můžete vrátit třeba v tom samém sáčku, ve kterém vám dorazilo – stačí ho obrátit naruby.

Kam zboží poslat? 

1.  Zásilkovnou nebo PPL na výdejní místo:  Zahradní technika Volejník, Maixnerova 413, Hořice 50801

příjemce Jana Horáčková,  +420 603 117 002,  info@maraka.cz

Pokud nemáte aplikaci Zásilkovny /PPL, napište – pošlu vám návratový kód a vše půjde snadno.

Využijete-li návratový kód, částka 90 kč za tuto dopravu bude odečtena z částky k vrácení.

(Česká pošta –  již pro vracení zásilek nevyužívám, bohužel se stávalo,  že zásilky nebyly doručeny ani nebyla zasláno upozornění k vyzvednutí a balíčky se následně vracely zpět k zákaznicím. Pokud by vám nevyhovovalo vrácení přes Zásilkovnu nebo PPL, prosím kontaktujte mě – společně najdeme jiný vhodný způsob vrácení. Děkuji za pochopení).

Vrácení zboží a doprava – přehledně

V případě, že se rozhodnete odstoupit od smlouvy do 14 dnů (vrátit zboží bez udání důvodu):

✅ Co vám vrátíme:

  • Plnou částku za zboží 

  • Dopravu k vám – pouze v případě, že vracíte celou objednávku a pouze nejlevnější variantu dopravy kterou nabízíme, což činí 70 Kč (dle OZ č. 89/2012 Sb., zákon 1832 odst.2)

❌ Co hradí zákazník:

  • Náklady na vrácení zboží  k nám (dle zákona si je hradí zákazník)

  • Pokud využijete náš návratový kód Zásilkovny/PPL, částka za tuto dopravu bude odečtena z částky k vrácení  ( 90 Kč ).

 

Výměna

První výměna je zdarma! Stačí balíček poslat zpět (dopravu platíte vy)  a novou  variantu vám odešlu  bez poštovného (dopravu platím já). Pokud při vrácení využijete návratový kód, budete vyzváni k doplacení dopravy.

 

Reklamace

  • Jak mám postupovat v případě, že chci zboží reklamovat?

Reklamované zboží zasílejte viz vrácení zboží spolu s popisem závady či problému (využijte návratový list, který je připojen k objednávce).