Vrácení zboží, reklamace, doprava

Doprava

  • Způsoby doručení:

Zásilkovna

  • odběrné místo - 90 Kč,
  • odběrné místo nákup od 5000 Kč zdarma
  • na adresu - 110 Kč
  • na adresu nákup od 5000 Kč zdarma

PPL

  • odběrné místo - 70 Kč,
  • odběrné místo nákup od 5000 Kč zdarma
  • na adresu - 110 Kč
  • na adresu nákup od 5000 Kč zdarma

Osobní vyzvednutí v Jičíně, Palackého 63 (mapa, klikněte zde)

  • zdarma 

Osobní vyzvednutí v Hořicích, Pod Lipou 1653 (mapa, klikněte zde)

  • zdarma 

 

Platby

  • Platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Hotově na pobočce

 

Vrácení zboží 

Vrácení zboží nebo reklamace? Žádný problém! Nic se neděje, máte právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dní od uzavření kupní smlouvy. Pokud vám zboží nesedí, barva není podle představ nebo se něco pokazilo, můžete ho samozřejmě vrátit do 14 dnů od převzetí – podle občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.).

Jak na to?

Zboží můžete vrátit třeba v tom samém sáčku, ve kterém vám dorazilo – stačí ho obrátit naruby.

Kam zboží poslat?

1. Poštou na adresu: Jana Horáčková, Pod Lipou 1653, 508 01 Hořice,  +420 603 117 002,  info@maraka.cz

 2. Zásilkovnou na výdejní místo: Tabák Traficon, Jana Horáčková, Husova 29, 50801 Hořice, +420 603 117 002,  info@maraka.

Pokud nemáte aplikaci Zásilkovny, napište mi – pošlu vám návratový kód a vše půjde snadno (využijete-li vratkový kód Zásilkovny, částka za tuto dopravu 90 KČ  bude odečtena z částky k vrácení)

Vrácení zboží a doprava – přehledně

V případě, že se rozhodnete odstoupit od smlouvy do 14 dnů (vrátit zboží bez udání důvodu):

✅ Co vám vrátíme:

  • Plnou částku za zboží 

  • Dopravu k vám – pouze v případě, že vracíte celou objednávku a pouze nejlevnější variantu dopravy kterou nabízíme, což činí 70 Kč (dle OZ č. 89/2012 Sb., zákon 1832 odst.2)

❌ Co hradí zákazník:

  • Náklady na vrácení zboží  k nám (dle zákona si je hradí zákazník)

  • Pokud využijete náš vratkový kód Zásilkovny ( 90 Kč), částka za tuto dopravu bude odečtena z částky k vrácení

 

Reklamace

  • Jak mám postupovat v případě, že chci zboží reklamovat?

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu spolu s popisem závady či problému.

Vrácené či reklamované zboží zasílejte viz vrácení zboží.